KUPOPRODAJA NEKRETNINA - Kako prebaciti režije online bez komplikacija.

KUPOPRODAJA NEKRETNINA - Kako prebaciti režije online bez komplikacija.


Konačno ste kupili/prodali stan, čestitamo! Još vam preostaje i formalno prebacivanje režijskih troškova na svoje ime i uživanje u nekretnini može početi. Ako ste stan prodali također biste trebali pripaziti da se režije prebace na novog vlasnika u roku 15 dana od kupoprodaje (zakonski rok) kako biste kasnije izbjegli stres dolaska uplatnica na vaše ime za nekretninu koju više ne posjedujete. Dakle, ako ste prodali stan možete napraviti i odjavu plina, struje itd. Pročitajte kako prebaciti režije.

Osim starog i isprobanog načina uzimanja Kupoprodajnog ugovora i ostale hrpe papira (zlu ne trebalo) i osobnog odlaska u podružnicu HEP-a, vodoopskrbe i drugamo, u ovom tekstu pišemo o online prebacivanju režija. Postoje dvije opcije, jedna je e-mailom, a druga, najnovija opcija za prebacivanje režija Zagrebačkog holdinga je preko sustava e-Građani.

Klikom na Komunalne usluge i naknade i prijavom svojim podacima (moguće čak i preko tokena banaka) otvaraju vam se opcije među kojima je i Promjena podataka o korisniku. Tu unosite podatke o dosadašnjem korisniku i označujete koje sve dokumente prilažete. Potrebno je priložiti Kupoprodajni ugovor i Zapisnik o primopredaji, a obrazac kojeg popunjavate služi kao Zahtjev. Ako biste u Zagrebački holding izmjenu slali e-mailom, onda biste trebali još priložiti i Zahtjev za promjenu naziva obveznika/potrošača, a e-mail biste slali na centarzakorisnike@zgh.hr. Vrijeme potrebno za promjenu je desetak dana.

Upravo e-mail možete poslati i HEP-u za prebacivanje struje. Šaljete na info.dpzagreb@hep.hr sljedeće dokumente: obrazac Zahtjev za sklapanje ugovora, obostranu kopiju osobne iskaznice, Kupoprodajni ugovor i Primopredajni zapisnik. Rok izmjene je oko mjesec dana.

Ako stan koristi usluge HEP Toplinarstva i njima dostavljate izmjene pa na adresu toplinarstvo@hep.hr šaljete obrazac Zahtjev za promjenom krajnjeg kupca toplinske energije, Kupoprodajni ugovor i Primopredajni zapisnik te obostranu presliku osobne iskaznice.

Ako se pak grijete na plin, promjene vlasništva javljate u Plinaru i to na opskrba@gpz-opskrba.hr. Šaljete obrazac Zahtjev za promjenom matičnih podataka na računu, a od ostale dokumentacije naravno Kupoprodajni ugovor, Primopredajni zapisnik i obostranu presliku osobne. Vrijeme potrebno za ažuriranje podataka je oko 15 dana.

Ako nemate vremena ili biste željeli biti sigurni da su režije prebačene točno, možete se javiti nama u agenciju ZAGREB MAX na telefon 01 6551 329 za uslugu prebacivanja režija.

Ako ćete prebacivati sami, ovdje su obrasci koji vam mogu koristiti:
Zahtjev za promjenu podataka o kupcu.pdf
Zahtjev za promjeom matičnih podataka na računu.xls
Zahtjev za promjenu naziva obveznika.pdf
Zahtjev za sklapanje novih ugovora.pdf


Garancija

Garancija

Mi ćemo Vas savjetovati i preuzeti cijeli proces prodaje stana. Posao će se realizirati bolje i brže uz našu uslugu posredovanja, a iza navedenog stojimo sa svojim imenom i ugledom. Saznajte više ovdje!

Prodan prvi stan ove godine pomoću Subvencioniranja stambenih kredita za mlade.

Prodan prvi stan ove godine pomoću Subvencioniranja stambenih kredita za mlade.

Proteklih godina cijene stanova su rasle i zahvaljujući državnim poticajima za kupnju stanova –Subvencioniranje stambenih kredita za mlade. Nove subvencije su najavljene za jesen 2019. no jedan stan u Zagrebu je već prodan. Kako? Prodavatelj je prepozn...